Творчі завдання

Лабораторна робота №1
Завдання 1. Представте власну ідею використання різноманітних послуг

Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:

В процесі підготовки до уроку вчитель майбутнього може використовувати Reprezent, для створення 3Д презентацій; для наочності викладеного матеріалу можна використовувати Movie Maker; з метою контролю знань можливо використовувати Test Pad й подібні йому сайти; розробку блогів та тематичних онлайн екскурсій.
Під час уроку вчитель може використовувати web-квести; кіноперегляди з відкритих джерел доступу ( You Tube); моделювання засобами K3D SURF ; інтелектуальні ігри типу “Сходинки”; інтернет-бібліотеки.
В процесі роботи над проектом: онлайн-бібліотеки; програми математичних розрахунків; доступ до напрацювань вчених передових держав світу; можливість обміну досвідом з колегами.
З метою підвищення кваліфікації: інтернет-конференції; доступ до найновіших розробок; реорганізація досвіду закордонних колег.
В позаурочній роботі: розробка персонального сайту для спілкування з учнями в онлайн- режимі.
Завдання 3. Проведіть віртуальну екскурсію у віртуальному музеї, виставці.
У всесвітній мережі є величезна кількість різноманітних онлайн- екскурсів музеями, виставками, які діють здебільшого в рекламних цілях.
В рамках завдання відвідані Музей Лувр та   музей Ермітаж


Лабораторна робота №2

Завдання 1. Оберіть тему телекомунікаційного проекту, опишіть технологію його виконання. Які проблеми розв’язує телекомунікаційний проект?
Тема: “Psychology style”. Мета: підвищити творчу активність студентів психологів;сприяти опануванню майбутніми практичними психологами ефективних інноваційних форм співпраці та її налагодженню; спонукати майбутніх фахівців до обміну перспективним й передовим досвідом навчання та роботи.
Технологія виконання проекту:

Пошук партнерів для спільної реалізації проекту.
Визначення мети, завдань, стратегій, строків.
Обговорення методики роботи.
Поетапний опис проекту з урахуванням інтересів учасників.
Безпосередня реалізація проекту( обмін інформацією, думками, результатами останніх досліджень з обраної теми заняття).
Підбиття підсумків (обговорення результатів роботи).
Презентація проекту( результат проекту разом з його описом буде наведено на Web-сторінці університету або можуть бути представлені на конференціях, олімпіадах).
Рефлексія( оцінка ефективності проекту на основі спеціально створеної анкети).
              Лабораторна робота №3
Завдання 1. Опишіть алгоритм роботи викладача з навчальними ресурсами ІОС.

Робота викладача з навчальними ресурсами в інформаційно-освітньому середовищі будується за таким алгоритмом:

Аналіз результатів роботи з вивчення тематичних блоків студентами.

Визначення рівня засвоєння кожним студентом змісту навчального матеріалу з використання засобів ІКТ, які представлені в навчальному освітньому середовищі.

Вибір методики проведення навчальних занять з аналізом можливості використання інформаційних ресурсів.

Проведення порівняльного аналізу цілей і результатів вивчення студентами навчального матеріалу згідно з навчальною програмою відповідно до навчального плану.

Здійснення інтеграції навчальних матеріалів засобами ІКТ.

Завдання 2. Охарактеризуйте інформаційне суспільство, його цілі та вплив на інформатизацію освіти.

Інформаці́йне суспі́льство — теоретична концепція постіндустріального суспільства, історична фаза можливого еволюційного розвитку цивілізації, в якій інформація і знання продукуються в єдиному інформаційному просторі. Головними продуктами виробництва інформаційного суспільства мають стати інформація і знання.

Характерними цілями теоретичного інформаційного суспільства, є:

збільшення ролі інформації і знань в житті суспільства;

зростання кількості людей, зайнятих інформаційними технологіями, комунікаціями і виробництвом інформаційних продуктів і послуг, зростання їх частки у валовому внутрішньому продукті;

зростання інформатизації та ролі інформаційних технологій в суспільних та господарських відносинах;

створення глобального інформаційного простору, який забезпечує ефективну інформаційну взаємодію людей, їх доступ до світових інформаційних ресурсів і задоволення їхніх потреб щодо інформаційних продуктів і послуг.

Інформаційні технології на базі останніх досягнень інформатики та комп’ютерної техніки – сучасні або нові (новітні) інформаційні технології (СІТ або НІТ) – міцно увійшли не тільки у науку та техніку, але й стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Таким чином, освіта як важлива складова частина діяльності кожного суспільства теж зазнала впливу глобальних інформаційних процесів. Наслідки цієї взаємодії в Україні мають подвійний характер: з одного боку, розвиток СІТ дозволяє ефективно опрацьовувати великі масиви інформації (створювати інформаційні продукти), а з іншого, спостерігається дефіцит як матеріальних та людських ресурсів (осіб із високим рівнем сформованості інформаційної компетентності), так і ефективних та загальнодоступних освітніх програм спрямованих на підвищення загального рівня інформаційної культури кожного члена суспільства.
Одна із головних тенденцій інформатизації освіти полягає у поширенні неперервної освіти. Причому вона не повинна носити формальний характер, а бути практично спрямованою, враховувати усі сучасні вимоги до певної спеціальності, орієнтуватися на останні досягнення науки та техніки (в першу чергу – сучасних інформаційних технологій). Саме такий підхід сприятиме усуненню суперечності між стрімкими темпами збільшення інформації і обмеженими можливостями її засвоєння людиною в обмежений період навчання. Його реалізація відбувається через зміну до змісту навчання: освітні заклади повинні не подавати для засвоєння готові знання, а формувати навички вчитися, уміння знаходити потрібну інформацію у величезних її масивах, проводити аналіз та приймати правильні рішення. А педагог в умовах інформатизації освіти перетворюється із «авторитарного і єдиного та незаперечного» джерела знань у радника-консультанта, який вказує шляхи для самостійної роботи в сфері інформації.
               Лабораторна робота №4


Завдання 1. Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх використання в навчальному процесі ВНЗ.

Дискусія проведена за допомогою засобів Інтернет мережі з використанням гаджету Клас від системи Google. Обговорення можна побачити тут.

              Лабораторна робота №5

Завдання 1. Робота з текстовим документом в Google
1. Зайшла під своїм акаунтом у документи Google (http://docs.google.com).
2. Завантажила в Інтернет текстовий документ. Для цього:
• Відкрила вкладку Документы та обрав пункт Диск. Натиснувши на вкладку Мой диск обрала необхідний файл. Натиснувши кнопку Открыть файл завантажила файл.
3. Змінила шрифт, розмір тексту й міжрядковий інтервали в своєму документі, а також виконала попередній перегляд цих змін.
4. Вставла у документ картинку, таблицю, символи, використовуючи меню Вставка.
5. Зберегла копію документа на жорсткому диску комп’ютера.
6. Опублікувала документ в Інтернеті ( перехід)
7. Запросила користувачів у якості читачів своїх документів.
8. Повернулася в режим редагування, натиснувши відповідну кнопку в верхній частині вікна.
9. Перейшла за посиланню в розділ Справка та ознайомилася докладніше з можливостями спільної роботи над документами в Google.
10. Зберегла і закрила документ.

Завдання 2.

1. Створила у службі Диск свого акаунта форму для проведення анкетування .
Вхідне анкетування.
Підсумкова анкета.
2. Запросила до участі в опитуванні своїх товаришів.
3. Ознайомилася з таблицею відповідей, сформованою в результаті анкетування.
4. Оформила результати у вигляді таблиці.


              Лабораторна робота №6

Завдання 1. Створити інтерактивний плакат з використанням сервісу Glogster.
Інтерактивний плакат
"Як керувати своїми емоціями" 

Лабораторна робота №7-8

Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Веб-квест. Яким чином він  сприяє підвищенню якості навчання? 

Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana . Даний веб-квест розрахований на учнів школи.  Квест побудований таким чином, щоб підвищити грамотність  учнів у математичній науці . Адже в наш час, багато багато дітей знають як працювати з іноваційними гаджетами, але не мають навіть уявлення як це застосувати в для процесу навчання.
Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз мети, його  структури та змісту.
Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana
Мета Веб-квесту – формування просторових уявлень, зокрема стереометричних, розвиток просторового сприймання, просторового мислення в учнів Складається з кількох етапів, можна проходити  як у групі так і індивідуально. Студент обирає роль, виконує відповідно до неї завдання, використовуючи зарання підготовану добірку джерел, та оформляє результати у вигляді звіти. 

Завдання 3. Оберіть Веб-квест та опишіть його виконання. Які переваги  та недоліки його використання?
Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana . Квест складається з кількох етапів. У вступі міститься мотивація до виконання  квесту та його мета. Далі формулюється завдання та описується порядок роботи  і порядок оформлення звіту роботи. Після цього описуються ролі, та завдання
для кожної з ролей.. Наприкінці містяться критерії оцінювання студентів. Переваги даного веб-квесту в тому, що його можна виконувати як групою так і індивідуально. Завдання і мета сформульовані чітко, опис ролей та їх завдань також подані розгорнуто.
Недоліком є те, що не всі учні зможуть бути зацікавлені у його виконанні.






































Немає коментарів:

Дописати коментар